Kraj

Anna Kaczmarek awansuje w strukturach Amplifi Polska

Do zespołu dołącza Łukasz Wyglądała.

Anna Kaczmarek awansuje w strukturach Amplifi Polska
W wyniku awansu Anna Kaczmarek obejmuje stanowisko head of media partnerships w ramach spółki Amplifi Polska (Grupa Dentsu Aegis Network Polska). Dotychczasową rolę Anny przejmie Łukasz Wyglądała, który dołączył we wrześniu do firmy. 

Kaczmarek, dotychczas head of digital, publishing & radio w wyniku awansu będzie odpowiedzialna za wspieranie procesu negocjacji z mediami oraz za budowanie relacji z kluczowymi biznesowymi partnerami grupy.

Kaczmarek przygodę z mediami rozpoczęła w 1998 r., kiedy dołączyła do agencji Hypermedia, gdzie przez kolejne lata zdobywała doświadczenia w planowaniu i zakupie mediów internetowych, tworzeniu programów afiliacyjnych i partnerskich oraz social i mobile marketingu. Realizowała kampanie m.in. dla: PKO BP, PZU SA, Era GSM, Sony Poland, Oracle, Altkom Akademia. Od 2010 r. na stanowisku interactive buying director w zespole Trading grupy Dentsu Aegis Network, odpowiadała za negocjacje i realizację kontaktów digital oraz za administrację i rozliczanie kontraktów na wszystkich mediach. W 2014 r. wraz z utworzeniem Amplifi Poland objęła stanowisko head of digital, print & radio.
 
Łukasz Wyglądała z branżą reklamową i marketingiem związany jest od 13 lat. Karierę rozpoczął na rynku prasowym (dziennik “Życie Warszawy”, “Brief”), następnie związał się z rynkiem telewizyjnym (AT Media). Ostatnie 8 lat pracował w domu mediowym MEC, gdzie karierę zakończył na stanowisku deputy interaction directora. Pracował m.in. z takimi firmami jak Nestle, Sony Ericsson, Henkel, Novartis, Mercedes.