Kraj

Tomasz Izydorczyk będzie odpowiadał za marketing UPC Polska

Przez ostatnie 6,5 roku pracował w Orange Polska, a wcześniej m.in. w Vectrze.

Tomasz Izydorczyk, dotychczasowy dyrektor rynku biznesowego (B2B) w firmie telekomunikacyjnej Orange Polska, przechodzi do UPC Polska, operatora największej sieci kablowej w kraju. Będzie tam odpowiadał za marketing. Jego przejście ma związek z odejściem dotychczasowego wiceprezesa odpowiedzialnego za ten obszar Grzegorza Esza (o jego rozstaniu z UPC informowaliśmy w MMP24.pl w grudniu ub.r.). 

Izydorczyk pracował w Orange Polska 6,5 roku (od wiosny 2009 r.). Najpierw na stanowisku dyrektora odpowiedzialnego za strategię i rozwój, a od 2012 r. jako dyrektor odpowiedzialny za rynek BtoB. Wcześniej przez ponad rok był zatrudniony jako dyrektor operacyjny w Vectrze, drugim po UPC operatorze sieci kablowej w Polsce, a w latach 2004-2006 r. pracował w firmie farmaceutycznej Polpharma. Karierę zawodową zaczynał w firmach doradczych: najpierw A.T.Kearney, a następnie Boston Consulting Group.

Ukończył studia finansów i bankowości w Szkole Głównej Handlowej oraz studia MBA.