M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Edipresse Polska inwestuje w "Party"

Katarzyna Woźniak | 24 września 2015, 06:00

Startuje nowy serwis dla kobiet Party.pl.

W przyszły poniedziałek, 28 września, startuje nowy serwis dla kobiet Party.pl (Edipresse Polska SA). W serwisie znajdą się wszystkie tematy, których kobiety najchętniej szukają w sieci – newsy z życia gwiazd, eksperckie informacje o modzie, urodzie, stylu życia, a także materiały shoppingowe i poradnikowe. Znajdą się w nim także materiały kulinarne, kulturalne oraz rozrywkowe. Party.pl zapewnia, że stawia na współpracę z ekspertami. Będą wśród nich m.in. znana stylistka i autorka rubryki w "Party” Joanna Horodyńska, stylistka "Tańca z gwiazdami” Malwina Wędzikowska oraz redaktor naczelna i redaktor kreatywna kwartalnika "Viva!Moda” Agnieszka Ścibior.
Serwis będzie miał rozbudowaną sekcję wideo. Znajdą się w niej m.in. wywiady z gwiazdami i relacje z imprez, ale także stałe autorskie formaty celebryckie i lifestyle'owe, takie jak gwiazdorskie rankingi czy wybory stylistek
z polskich sklepów. Serwis Party.pl został stworzony zgodnie z filozofią mobile first w zakresie funkcjonalności, struktury oraz layoutu. Jest zaprojektowany w technologii Responsive Web Design – użytkownicy będą z niego korzystali w równie komfortowy sposób – na desktopie, na tablecie i smartfonie.        
Serwis ma nie być internetowym odpowiednikiem magazynu "Party. Życie Gwiazd”. Twórcy przekonują, że stanowi oryginalny produkt o tematyce znacznie szerszej niż dwutygodnik "Party”. Ma dużą część lifestyle'ową, która nie opiera się na gwiazdach. Do serwisu zostały przeniesione treści z serwisów Fleszstyle.pl i Afterparty.pl.
Redaktor naczelną nowego serwisu jest Aneta Wikariak, która pozostaje również naczelną magazynów "Party. Życie Gwiazd” oraz "Flesz. Gwiazdy i Styl”. Dzięki temu serwis Party.pl będzie wykorzystywać treści magazynowe z portfolio Edipresse –  przede wszystkim z dwutygodników "Party” i "Flesz”, będzie też współpracował z dwutygodnikiem "Viva!”.  Zastępcą redaktor naczelnej serwisu został Adam Michejda.
Party.pl będzie aktywne w mediach społecznościowych, obecne na wszystkich najważniejszych platformach: Facebook, Instagram, Twitter, Pinterest.
Serwis będzie promowany online oraz w TV, kinie, radiu, prasie.
Sprzedażą oferty reklamowej serwisu zajmą się połączone biura reklamy online oraz magazynu "Party. Życie Gwiazd”. W ofercie znajdą się autorskie propozycje reklam poświęcone wyłącznie Party.pl oraz pomysły kampanii obejmujące zarówno Party.pl, jak i lifestyle'owe serwisy oraz magazyny Edipresse.
Edipresse znajduje się na 19. miejscu wśród  największych grup i witryn internetowych w Polsce z zasięgiem 5,4 mln real users. W kategorii styl życia zajmuje 5. miejsce tuż za serwisami lifestyle'owymi, które należą do dużych portali. Główne serwisy Edipresse to Polki.pl (nr jeden w kategorii styl życia/serwisy kobiece), Wizaz.pl (nr jeden wśród wertykali modowo-urodowych), Babyonline.pl i Gotujmy.pl. (Źródło: Megapanel PBI/Gemius, VII 2015, grupa: internauci 7+).

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , ,