Kraj

"Super Express" w przyszłym tygodniu zadebiutuje z nowym layoutem

Media Express zmienił makietę dziennika "Super Express". W nowym layoucie gazeta ukaże się w najbliższą środę (6 października br.). O...

Media Express zmienił makietę dziennika “Super Express”. W nowym layoucie gazeta ukaże się w najbliższą środę (6 października br.). O planach zmiany makiety informowaliśmy w DS “MMP” z 24 września br. Autorem nowego wyglądu dziennika jest Jacek Utko. Poza zmianą makiety gazety przeprojektowano także logo tytułu, które ma lepiej pasować do nowej koncepcji dziennika. W odświeżonym “Super Expressie” pojawi się wyraźny podział na sekcje. Gazeta powróci również do koncepcji wypełniania tekstem pierwszej strony. Wprowadzeniu nowej makiety towarzyszyć będzie multimedialna kampania reklamowa, która zostanie przygotowana przez wewnętrzną agencję In House. Planowaniem i zakupem mediów zajmie się dom mediowy MindShare Polska. Wartość budżetu reklamowego szacowana jest na mniej więcej 3 mln zł. (JD)