Zagranica

Dzięki ręcznikom papierowym będziesz gigantem

W USA wystartowała kampania autorstwa Cutwater dla brandu z portfolio Georgia-Pacific.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FtFr7FbyANaA%22%7D
W USA wystartowała kampania telewizyjna ręczników papierowych marki Brawny z portfolio Georgia-Pacific. Za kreację odpowiada agencja Cutwater. Bohaterem spotu jest mężczyzna, któremu w kuchni upada pojemnik z jedzeniem. Za jego plecami zjawia się gigantyczny osobnik, którego twarzy nie można zobaczyć na ekranie, ale podaje bohaterowi rolkę papierowego ręcznika. Można się tylko domyślać, że gigant ma wizerunek dobrotliwego “drwala”. 

(Campaign)