Kraj

Startuje nowa kampania marki Luksja

PZ Cussons wystartowała z komunikacją z udziałem Pauliny Filipek.

W ubiegłym tygodniu rozpoczęła się nowa kampania marki Luksja z udziałem modelki Pauliny Filipek, laureatki wiosennego konkursu realizowanego przez markę wspólnie z portalem polki.pl w ramach akcji #takajestem. O starcie akcji informowaliśmy w MMP24 z 8 stycznia. Celem kampanii jest wzrost świadomości konsumentek na temat nowej linii produktów – żeli i mleczek pod prysznic Luksja Care Pro.
Kampania realizowana jest w prasie, internecie i mediach społecznościowych.
Wraz z premierą kampanii prasowej powstało również konto @luksja_takajestem w Instagramie, gdzie można zobaczyć pierwsze materiały z sesji zdjęciowej realizowanej na potrzeby kampanii.
Za kreację oraz zakup mediów odpowiedzialna jest agencja Fenomem.
Czas trwania kampanii oraz budżet nie są ujawnione.