M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Fundacja Warsaw Destination Alliance dziękuje swoim partnerom

Serwis Dzienny | 13 października 2004, 00:00

Fundacja Warsaw Destination Alliance na uroczystej gali po raz pierwszy nagrodziła firmy i osoby, które wspierają jej działalność. Wśród wyróżnionych...

Fundacja Warsaw Destination Alliance na uroczystej gali po raz pierwszy nagrodziła firmy i osoby, które wspierają jej działalność. Wśród wyróżnionych znaleźli się m.in. "Warsaw Voice", w którym ukazują się reklamy Fundacji, TBWA/PR, agencja świadcząca usługi public relations na rzecz Fundacji, Polsko-Niemiecka Izba Przemysłowo-Handlowa, Urząd Miasta Warszawy, Brytyjsko-Polska Izba Handlowa. Na gali miała także miejsce premiera nowego spotu, który między 9 a 12 października emitowany był na antenach BBC i CNN. Ma on na celu promocję Warszawy w świecie jako miejsca spotkań biznesowych i towarzyskich. Twórcy spotu, agencja Henyo Behrendt, oraz emitujące go telewizje także zostały nagrodzone przez Fundację. FWDA powstała dwa lata temu z inicjatywy największych sieciowych hoteli warszawskich. W jej skład wchodzą również linie lotnicze, wypożyczalnie, restauracje, galerie. Celem Fundacji jest działanie na rzecz reprezentowania marki Warszawy i tworzenia jej nowego wizerunku w świecie. Na swoim koncie Fundacja ma już kampanię promocyjną na portalu cnn.com oraz w BBC World. (MC)

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,