Kraj

Visa zachęca do służbowych kart

Kampania potrwa do końca listopada br. i będzie prowadzona w internecie oraz w wybranych sieciach handlowych.

Visa zachęca do służbowych kart
Polski oddział organizacji płatniczej Visa Europe rozpoczyna kampanię reklamową pod hasłem ”Ty, Twój zespół i karta Visa Business”, która ma zachęcać przedsiębiorców do korzystania z kart Visa Business przeznaczonych dla małych i średnich przedsiębiorstw.

Kampania potrwa do końca listopada br. i będzie obecna przede wszystkim w internecie, a także na materiałach reklamowych w punktach sprzedaży w wybranych sieciach handlowych.

Visa przekonuje, że korzystanie z jej kart do użytku służbowego pozwala m.in. zminimalizować ryzyko utraty gotówki i koszty jej obsługi, dokonywać płatności bezpiecznie i wygodnie, płacić swobodnie dostawcom nie tylko w Polsce, ale na całym świecie, także poprzez internet.

Reklamy Visa wyświetlane będą w różnych formach w branżowych portalach internetowych, m.in. dlahandlu.pl, e-hotelarz.pl czy egospodarka.pl. W ramach kampanii pojawią się też posty promocyjne w serwisie społecznościowym dla profesjonalistów LinkedIn oraz reklamy (m.in. na plakatach) w punktach sprzedaży sieci Makro Cash and Carry. Bohaterami reklam wykorzystywanych w kampanii są właściciele firm – budowlanej oraz cukierni – którzy prowadząc swoje interesy, korzystają z kart Visa Business.

W ramach kampanii przeprowadzona zostanie także promocja wspólnie z siecią Praktiker, która rozpocznie się 23 października br. Szczegóły promocji zostaną przedstawione w momencie jej rozpoczęcia.
Możliwość wykorzystania materiałów reklamowych w komunikacji ze swoimi klientami otrzymały także banki-wydawcy kart Visa.

Za strategię i kreację kampanii oraz produkcję materiałów reklamowych odpowiada agencja Saatchi & Saatchi Poland. Media zakupił dom mediowy MEC.