Zagranica

Saatchi Thailand z projektem człowieka przyszłości

W Tajlandii startuje kampania Grabtaxi - odpowiednika europejskiego Ubera.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F2r11v4iXxiw%23t%3D110%22%7D
Saatchi & Saatchi Thailand przygotowąło kampanię wspierającą  mobilną aplikację Grabtaxi, umożliwiającą zamawianie transportu. Usługa jest odpowiednikiem platformy Uber. Kampanię wspiera dwuminutowy spot, którego bohater przez cały poranek może spać, bo specjalna wielofunkcyjna szafa, w której mieszka, wykonuje za niego wszystkie poranne czynności. Kampania nosi tytuł “Super easy life”.
Kampania będzie miała również odsłony w OOH na terenie całego Bangkoku. 

(Agency Spy)