M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Coca-Cola odpowiada na wynalazek Soda Stream

( red. ) | 1 października 2015, 06:00

Wystartowała długo oczekiwana kampania produktu Keurig Kold. Za kreację kampanii odpowiada Havas Worldwide New York.

Wystartowała długo oczekiwana kampania telewizyjna produktu, który ma być odpowiedzią na strategiczne ruchy Soda Stream. W telewizji w Stanach wystartowała kampania w postaci dwóch spotów: 30-sekundowego i 15-sekundowego. Kampania ma promować maszyny do samodzielnego sporządzania napojów gazowanych w domu w wybranych smakach. Keurig Kold zapowiedziało dłuższe emisje spotów promocyjnych, niż przewiduje się to standardowo.

Coca-Cola ma 16 proc. udziałów w firmie Keurig Green Mountain Inc. Obie spółki połączyły siły, launchując innowacyjny projekt maszyny przygotowującej napoje gazowane, których smak można samodzielnie zmodyfikować według upodobań. Po raz pierwszy firmy ogłosiły wspólne działania na początku 2014 r.

Kold zwiastuje nową odsłonę batalii o miejsce lidera na rynku napojów gazowanych. Liderami na rynku są Coca-Cola i PepsiCo, choć depcze im po piętach innowacyjność projektu Soda Stream. W portfolio Kold będzie znajdowała się również kapsułka z esencją Dr Pepper.
Sprzedaż produktu rusza online w najbliższy wtorek. Od października maszyny do samodzielnego sporządzania napojów będą dostępne w sklepach detalicznych na sześciu rynkach, w tym w największych miastach Stanów Zjednoczonych.
Za kreację kampanii odpowiada Havas Worldwide New York. Działania będą miały swoje odsłony w telewizji i w internecie.
Maszyny będą dostępne w cenach od 299 do 369 dol. Za opakowanie jednorazowych kapsułek smakowych trzeba będzie zapłacić ok. 1 dol. (4 sztuki w opakowaniu).
Launch produktu odbywa się w momencie, kiedy Keurig ogłosił znaczne spadki sprzedaży - ok. 5 proc. w skali rok do roku.

(AdAge)