Kraj

Startuje Loteria Paragonowa Ministerstwa Finansów

Działanie potrwa rok i ma na celu uświadomienie Polakom, jak ważna jest ich rola w kształtowaniu uczciwego obrotu gospodarczego. Za przygotowanie i kompleksową obsługę loterii odpowiedzialna jest agencja Unique One.

Startuje Loteria Paragonowa Ministerstwa Finansów
Wystartowała Narodowa Loteria Paragonowa Ministerstwa Finansów, mająca na celu uświadomienie Polakom, jak ważna jest ich rola w kształtowaniu uczciwego obrotu gospodarczego. Za przygotowanie i kompleksową obsługę loterii odpowiedzialna jest agencja Unique One (lider konsorcjum), która została wybrana w wyniku przetargu.

Narodowa Loteria Paragonowa to kolejny projekt edukacyjny Ministerstwa Finansów. Loteria potrwa rok (od 1 października br. do 30 września 2016 r.). Projekt ma za zadanie edukować konsumentów i uświadomić im, że branie paragonów wspiera uczciwych przedsiębiorców i uczciwą konkurencję między nimi.

Aby wziąć udział w loterii, należy zrobić zakupy za minimum 10 zł, odebrać paragon fiskalny i zarejestrować go na stronie www.loteriaparagonowa.gov.pl. Należy przy tym pamiętać, aby zachować wszystkie zgłoszone paragony. Co miesiąc będzie odbywać się losowanie nagrody I stopnia – samochodu Opel Astra oraz notebooków i tabletów. Co kwartał rozlosowana zostanie nagroda specjalna – Opel Insignia wśród uczestników loterii, którzy dokonali zakupu w branży premiowanej. Pierwszą branżą premiowaną będzie fryzjerstwo i inne zabiegi kosmetyczne. Branża będzie zmieniała się co kwartał, a informacja o aktualnie premiowanej branży znajduje się na stronie loterii. Losowania samochodów będą odbywały się na żywo co miesiąc w TVP Regionalnej o godzinie 21.00, a losowania pozostałych nagród będą publikowane na stronie loterii.
 
Do zadań Unique One należy przygotowanie i realizacja loterii oraz jej całościowa obsługa. W skład działań wchodzi między innymi zaprojektowanie i wykonanie wirtualnego studia telewizyjnego, przeprowadzenie losowań na żywo, nagranie losowań i symbolicznego wręczania nagród oraz przygotowanie jego przebitek, a także felietonów dołączanych do nagrania losowania, świadczenie telefonicznej usługi help-desk (infolinia loterii), przygotowanie i dostarczenie materiałów POS oraz gadżetów. Agencja razem z partnerem konsorcjum agencją NuOrder jest odpowiedzialna za zaplanowanie i przeprowadzenie kampanii reklamowej akcji w internecie oraz obsługę kanału dedykowanego akcji w serwisie YouTube oraz przygotowanie strony internetowej loterii.