Kraj

Provident mówi: "Rach ciach - tniemy koszty pożyczek"

W promocji do 10 listopada br. całkowity koszt pożyczki to "tylko" 20 proc. Ale tylko dla nowych klientów i tych, którzy wzięli udział w majowo-czerwcowej promocji.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FmV6VPK2XVxk%22%7D
Provident Polska, największa w kraju firma specjalizująca się z pożyczkach gotówkowych, przygotowała promocyjną ofertę produktową i będzie wspierał ją kampanią reklamową.

Osoby, które zdecydują się wziąć w Providencie pożyczkę do 10 listopada br. (na 500, 1 tys. lub 1,5 tys. zł), będą musiały oddać firmie tylko 20 proc. więcej. W ramach promocyjnych warunków Provident ustalił na 0 zł opłatę za świadczenie spłaty w domu, opłaty za dostarczenie gotówki, elastycznego planu spłat, opłaty przygotowawczej i łącznej kwoty odsetek.

Promocja dotyczy jednak tylko nowych klientów oraz tych, którzy wzięli udział w promocji ”Akcja Kalkulacja” prowadzonej przez firmę od 18 maja do 30 czerwca br.

– Promocja obala mity o wysokich kosztach pożyczek w Providencie i jest zaproszeniem dla tych, którzy szukają prostych i przyjaznych dla klienta rozwiązań – przekonuje Katarzyna Szerling, członek zarządu i dyrektor pionu marketingu Provident Polska.

Akcja jest wspierana nowymi spotami reklamowymi w ogólnopolskich i lokalnych stacjach telewizyjnych oraz w internecie. Kreację kampanii telewizyjnej przygotowała krakowska agencja Opus B, za kreację w internecie odpowiadają AdHeads i OpusB, a za BTL AdHeads. Media zostały zakupione przez dom mediowy OMD. Kampania, tak jak promocja, potrwa do 10 listopada br.  

W Polsce Provident działa od 1997 r. i jest największą firmą wchodzącą w skład grupy finansowej International Personal Finance (IPF).