Kraj

13 Ulica promuje program Zbigniewa Urbańskiego

Osią kampanii jest ambient w centrum Warszawy i działania promocyjne w mediach.

13 Ulica promuje program Zbigniewa Urbańskiego
13 Ulica (NBC Universal International Networks) rozpoczęła interaktywną kampanię ambientową pod hasłem “Zobacz prawdę w innym świetle”, wspierającą drugi sezon programu “Zbigniew Urbański: Prawdziwe zbrodnie”, którego premiera odbędzie się 14 października o godz. 22:00. Po dwudniowych działaniach teaserowych odsłonięto specjalny przystanek autobusowy, znajdujący się przed wejściem głównym do Plac Unii City Shopping w Warszawie, z którego odjeżdża autobus numer 13, oferujący podróżnym różne atrakcje, takIe jak wykrywacz kłamstw, poszukiwanie dowodów zbrodni i sporządzanie portretu pamięciowego.

W ramach kampanii prowadzone są również działania reklamowe w telewizji, mediach drukowanych i internecie.

Kampanię przygotowały agencje Blue Cloud i MediaCom Warszawa.