Kraj

Factory w kampanii zaprasza na jesienne zakupy

Startuje komunikacja autorstwa agencji Eskadra.

Factory w kampanii zaprasza na jesienne zakupy
Eskadra przygotowała jesienną kampanię wizerunkową dla centrów Factory. Kolejna odsłona kampanii “Sztuka zakupów” potrwa do końca października.
Bohaterami zostali: architekt, amatorka fotografii, “smakosz” miasta, studentka i para zakochana w swoim mieście. Kampania ma zachęcać do zakupów modnej odzieży w przystępnych cenach.
Komunikacja obejmuje kanały: ATL – prasa, radio, outdoor (billboardy, citylighty), BTL oraz internet (social media, rich media, mobile, display).
To już siódma kampania wizerunkowa, jaką dla Factory przygotowała Eskadra. Pierwsza odbyła się jesienią 2011 r. w Krakowie, kolejne wiosną i jesienią 2012 r. już w całej Polsce. Kampania jesienna przygotowana została w ramach kompleksowej platformy komunikacji, której twórcą jest również zespół Eskadry.
Za zakup mediów odpowiada każde z centrów we własnym zakresie.