M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Na Wyspach wystartowała kampania antytytoniowa

( red. ) | 5 października 2015, 06:00

Kolejna odsłona działań autorstwa 72andSunny.

Na początku września wystartowała pierwsza odsłona kampanii brytyjskiej adresowana do młodych sięgających po paierosy (MMP24 z 1 września). Jej autorem jest agencja 72andSunny. Kampania zwraca uwagę podobnie jak poprzednia odsłona na wymówki i stereotypy np. "party smokera" albo palącego tylko do towarzystwa. Próbuje dotrzeć do młodych z komunikatem uświadamiającym, ile pieniędzy można zaoszczędzić, rezygnując z papierosów.

Agencja wystartowała z serią 15-sekundowych spotów. Ich bohaterowie tłumaczą się przed kamerą ze swojego nałogu. Spoty utrzymane są w humorystycznej konwencji. Dodatkowo kampania będzie wspierana w stacjach radiowych - kolejna odsłona kampanii debiutuje podczas premierowej emisji serialu "The Walking Dead 4". 

(Agency Spy)