Kraj

Bank Millennium chwali się w reklamach miejscem w rankingu "Newsweeka"

Bank zaplanował z tej okazji serię działań wizerunkowych.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fa1lkACTOHpw%22%7D
Bank Millennium przygotował wizerunkową kampanię reklamową, w której chwali się, że w rankingu tygodnika ”Newsweek Polska” (wydawnictwo Ringier Axel Springer Polska) zwyciężył aż w trzech na cztery kategoriach: jako najlepszy bank w dziedzinie jakości obsługi (bankowość detaliczna) oraz najlepszy w bankowości internetowej i w bankowości hipotecznej.

Kampanie reklamowe dla Banku Millennium przygotowują: agencje Change, Isobar Poland i dom mediowy Initiative.

Ranking ”Newsweeka” opiera się na metodzie tajemniczego klienta, a przygotowywany jest wspólnie z firmą Millward Brown. Jej audytorzy od maja do lipca br. oceniali usługi ponad 20 banków podczas wizyt w ponad 300 placówkach oraz kontakty z nimi przez infolinię i internet.

W czwartej kategorii: najlepsza bankowość mobilna, zwyciężył Bank Zachodni WBK.

Była to już 14. edycja rankingu Przyjazny Bank “Newsweeka”.