Bank Millennium przygotował wizerunkową kampanię reklamową, w której chwali się, że w rankingu tygodnika ”Newsweek Polska” (wydawnictwo Ringier Axel Springer Polska) zwyciężył aż w trzech na cztery kategoriach: jako najlepszy bank w dziedzinie jakości obsługi (bankowość detaliczna) oraz najlepszy w bankowości internetowej i w bankowości hipotecznej.
Kampanie reklamowe dla Banku Millennium przygotowują: agencje Change, Isobar Poland i dom mediowy Initiative.
Ranking ”Newsweeka” opiera się na metodzie tajemniczego klienta, a przygotowywany jest wspólnie z firmą Millward Brown. Jej audytorzy od maja do lipca br. oceniali usługi ponad 20 banków podczas wizyt w ponad 300 placówkach oraz kontakty z nimi przez infolinię i internet.
W czwartej kategorii: najlepsza bankowość mobilna, zwyciężył Bank Zachodni WBK.
Była to już 14. edycja rankingu Przyjazny Bank “Newsweeka”.