Kraj

Value Media i Change przygotowały kampanię dla Mokate

Kampania ma charakter sponsoringowy.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FXTeOSn5r1dM%22%7D
Wystartowała kampania sponsoringowa przygotowana przez dom mediowy Value Media i agencję Change (obie należą do Group One) dla marki Mokate. Marka promuje hity jesiennej ramówki, m.in.: “Taniec z gwiazdami”, serial “Przyjaciółki”, “Hell’s kitchen” w telewizji Polsat. Kampania potrwa do grudnia br. i promuje produkty z serii Caffetteria Mokate, a w pierwszej odsłonie saszetki Cappuccino. Poza telewizją Polsat, TVN, TVP i stacjami tematycznymi w listopadzie kampanię będzie można zobaczyć także w kinie, przy okazji emisji najnowszej części przygód Jamesa Bonda.