Kraj

K2 przygotowała nową odsłonę kampanii dla Decathlonu [wideo]

Media zaplanował i kupił Lowe Media.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fo7q3m0YKhRI%22%7D
Ruszyła nowa kampania sieci sklepów sportowych Decathlon prowadzona w ramach platformy “The Cathlons”. Ta odsłona spotu promuje okulary do pływania XBase. Okulary dostępne są w rozmiarach dla dzieci i dorosłych. W telewizji można zobaczyć spoty o długości 30 i 15 sekund, natomiast w internecie spot 45-sekundowy.

Autorem koncepcji kreatywnej oraz producentem spotu jest agencja interaktywna K2. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Lowe Media.