Kraj

Kasa Stefczyka buduje wizerunek w oparciu o polskość

Największy SKOK w kraju przygotowała działania wizerunkowe. Autorem kampanii jest agencja Apella.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F78wXt1UdS1k%26%22%7D
Kasa Stefczyka (SKOK) przygotowała kampanię wizerunkową pod hasłem ”Polski kapitał buduje naszą przyszłość”. Opiera się ona na 30-sekundowym spocie reklamowym, emitowanym w kanałach TVP i Polsatu oraz kanałach pakietu PTV Mix Mux (TV Puls, TVN7, TTV i Puls 2). Potrwa do 18 października br.
 
Kreacja przekazu wskazuje, że bezpieczeństwo finansowe rodziny może zapewnić jedynie polska instytucja, jaką jest Kasa Stefczyka. Reklamy przekonują, że szczególnie teraz, kiedy sytuacja w Europie nie jest stabilna, powinniśmy wspierać nasz narodowy kapitał.

Kreacja została wzmocniona również danymi wskazującymi na to, że Kasa Stefczyka jest instytucją, która swoją pozycję budowała przez ponad 20 lat: w 2014 r. osiągnęła ponad 81 mln zł zysku, ma 6 mld zł depozytów.
 
Podobnie jak w przypadku wcześniejszych kampanii wizerunkowych i produktowych Kasy Stefczyka również i tę przygotowała agencja Apella SA, która była odpowiedzialna za opracowanie koncepcji, kreacji, grafiki, scenariuszy spotów oraz planowanie i zakup mediów, ponadto nadzorowała produkcję spotów.

Kasa Stefczyka działa od 1993 r. i jest obecnie największą wśród spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych (SKOK) w Polsce. Liczy blisko 900 tys. członków, obsługiwanych w ponad 400 placówkach.