Kraj

Lubella zaprasza do udziału w loterii

Nowa odsłona działań jest kontynuacją ubiegłorocznej loterii - tym razem można wygrać rękawice do kompletu.

Lubella zaprasza do udziału w loterii
Lubella, marka makaronu z portfolio Maspeksu, startuje z nową odsłoną loterii konsumenckiej. Akcja jest kontynuacją ubiegłorocznych działań – w tym roku można wygrać rękawice – do kompletu z ubiegłorocznym fartuchem.
Aby wziąć udział w loterii, należy kupić makaron Lubella z naklejką promocyjną, a następnie zarejestrować kod z opakowania na stronie internetowej marki. Każdy zgłoszony kod daje dwie szanse na wygraną. W codziennych losowaniach można zdobywać rękawice z zabawnymi hasłami, a w finale uczestnicy promocji mają szansę wygrać 100 tys. zł. Promocję Lubelli wspiera kampania w największych stacjach radiowych oraz kampania internetowa. W radiu usłyszymy “kuchenne” wersje klasycznych utworów muzycznych – opery “Carmen” i “W grocie króla gór” Edwarda Griega. Znane fragmenty tych popularnych melodii są wykonywane w nietypowy sposób – instrumentom muzycznym akompaniują odgłosy gotowania.
Loteria potrwa do 6 grudnia br.
Za kreację odpowiada Brainbox. Za przygotowanie strony WWW odpowiada Grupa 3. Media na potrzeby kampanii kupuje Mindshare.