M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Hovis z nową kampanią na Wyspach

( red. ) | 7 października 2015, 06:00

Marka oddaje hołd poprzedniej kampanii i mistrzostwu reżyserii Ridleya Scotta.

Na Wyspach marka chleba Hovis wystartowała z nową kampanią autorstwa agencji Mother. Główna idea komunikacyjna nawiązuje do spotu z lat 70., który dla marki reżyserował sir Ridley Scott. Za kreację działań odpowiadała londyńska agencja Collett Dickenson Pearce. We współczesnym spocie również występują dzieci na rowerach, ale w innym kontekście. Główny komunikat kampanii zachęca do zabawy, ale z naciskiem na aktywność fizyczną.

Spot "Stuck" prezentuje markę Hovis jako taką, która dorastającej i żądnej przygód młodzieży oferuje energię do działań i pretekst do przeżywania przygód. Za reżyserię spotu Mother odpowiada Johnny Hardstaff. Koncept rowerowy nawiązuje do reżyserii Scotta, ale nowej wersji reklamy towarzyszy również unowocześniona komunikacja.

(Agency Spy)

Czytaj więcej na temat: , , , ,