Kraj

Big Mac w wersji Grand

Wprowadzenie nowego wariantu będzie wsparte zintegrowaną kampanią reklamową.

Big Mac w wersji Grand
Sieć McDonald’s wprowadza na rynek nowego burgera Grand Big Mac. Launch będzie wsparty szeroko zakrojoną, zintegrowaną kampanią.
Idea kreatywna opiera się na haśle “Więcej dobrego”.

Oś komunikacji stanowią dialogi dwóch przyjaciół, którzy w podróży rozmawiają o burgerze Grand Big Mac i nie tylko. Bohaterów kampanii usłyszymy zarówno w 30-sekundowym spocie telewizyjnym (od 7 października w kanałach ogólnych i tematycznych), jak i w serii klipów stworzonych z myślą o internecie i mediach społecznościowych.

Oprócz filmów kampania obejmuje komunikację rozmiaru nowego burgera w niestandardowych formatach w Facebooku oraz na outdoorze. Na materiałach będzie widoczna tylko jego część, która zmieściła się na formacie – ponieważ Grand Big Mac jest tak wielki, że nie mieści się na billboardzie, na plakacie czy w jednym poście.

Nową ofertę uzupełnią także: Chicken Big Mac, chrupserki z sosem żurawinowym, a także podwójne duże frytki z dwoma sosami do wyboru.

Za strategię, kreację i produkcję reklam odpowiada agencja DDB & Tribal, a za planowanie i zakup mediów dom mediowy Macroscope OMD. Agencja 24/7Communication jest odpowiedzialna za działania PR.