Wystartowała nowa kampania reklamowa Getin Banku promująca konto Getin Up Free stworzone z myślą o młodych klientach w wieku od 18 do 28 lat. Kampania potrwa do 8 listopada br.
Działania marketingowe w internecie obejmują emisję reklam m.in. w serwisach takich jak Facebook, Instagram czy Demotywatory, a także kampanię wideo wykorzystującą YouTube. Ponadto zaplanowano akcje promocyjno-sprzedażowe na współpracujących z Getin Bankiem uczelniach wyższych. W każdej z nich stanęły specjalne stoiska, a odwiedzający je studenci mogą otrzymać materiały reklamowe oraz gadżety: czapki, które powstały przy współpracy z Aloha From Deer – młodzieżową marką odzieżową, i kubki termiczne od firmy MasterCard.
Dodatkowym wsparciem akcji będą działania BTL.
Wykorzystane w kampanii materiały opracowały agencje 180heartbeats + Jung von Matt oraz F25. Za zakup
mediów odpowiada SMG MediaVest.