Kraj

Getin Bank w nieco absurdalnej konwencji [wideo]

Rusza kampania reklamowa skierowana do młodych klientów.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FVRv-byI0r1U%22%7D
Wystartowała nowa kampania reklamowa Getin Banku promująca konto Getin Up Free stworzone z myślą o młodych klientach w wieku od 18 do 28 lat. Kampania potrwa do 8 listopada br.

Działania marketingowe w internecie obejmują emisję reklam m.in. w serwisach takich jak Facebook, Instagram czy Demotywatory, a także kampanię wideo wykorzystującą YouTube. Ponadto zaplanowano akcje promocyjno-sprzedażowe na współpracujących z Getin Bankiem uczelniach wyższych. W każdej z nich stanęły specjalne stoiska, a odwiedzający je studenci mogą otrzymać materiały reklamowe oraz gadżety: czapki, które powstały przy współpracy z Aloha From Deer – młodzieżową marką odzieżową, i kubki termiczne od firmy MasterCard.

Dodatkowym wsparciem akcji będą działania BTL.

Wykorzystane w kampanii materiały opracowały agencje 180heartbeats + Jung von Matt oraz F25. Za zakup
mediów odpowiada SMG MediaVest.