Kraj

Rainbow zachęca: "Zaplanuj wakacje, zanim mama (lub szef) to zrobi"

Biuro podróży startuje z kampanią reklamową oferty na lato 2016 r. Przygotowały ją: Twin, F25 i Blueway Com.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FceW-2G5n7PE%22%7D
%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FPmVNTGpjp-0%22%7D
Biuro podróży Rainbow (dawne Rainbow Tours) rusza z kampanią reklamującą ofertę wycieczek na lato przyszłego roku.

– Postanowiliśmy pokazać, że planowanie wakacji z półrocznym wyprzedzeniem może przynieść szereg korzyści. Fajnie jest cieszyć się samym oczekiwaniem na wymarzone wakacje i planować tak swoje codzienne obowiązki, aby dostosować je do planu wyjazdu – komentuje Emilia Bratkowska, dyrektor działu produktu i marketingu w Rainbow.

Kampania obejmuje spoty emitowane w telewizji oraz VoD. Za strategie i kreację kampanii odpowiedzialna jest agencja Twin, produkcją spotów zajął się dom produkcyjny F25, a za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Blueway Com.