Kraj

MediaCom BA niestandardowo promuje Skodę Superb

W kampanii udział bierze Michał Kędziora, bloger znany jako Mr Vintage.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FeDPlRjdPxQI%22%7D
Zespół MediaCom Beyond Advertising opracował niestandardową akcję, której celem jest wyeksponowanie cech nowej Skody Superb w połączeniu z ikoną etykiety. Udowadnia to w najnowszej kampanii zrealizowanej z Michałem Kędziorem znanym w polskiej blogosferze jako Mr Vintage. Twórca odwiedzi pięć miejsc w Polsce związanych z modą i stylem, z czego powstaną reportaże o niezwykłych ludziach oraz instytucjach, których łączy pasja do elegancji i mody.