M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

OMD wygrywa obsługę Nivei

Maciej Florek | 12 października 2015, 06:00

MEC traci wieloletniego klienta.

Nivea rozstrzygnęła przetarg na planowanie i zakup mediów. W konkursie wygrał dom mediowy OMD. Tym samym oznacza to zakończenie wieloletniej współpracy Nivei z domem mediowym MEC. W przetargu poza broniącym się MEC i zwycięskim OMD prezentował się jeszcze Carat, który nie znalazł się na short-liście.

- Przetarg był bardzo wymagający pod względem strategicznym. Jestem bardzo szczęśliwy, że rynek docenił nasze trzyletnie starania pod hasłem "Clients first". Wygraliśmy także dzięki rekomendacjom naszych dotychczasowych klientów - mówi Jakub Bierzyński, prezes zarządu OMD.

Przetarg dotyczył planowania i zakupu mediów w Polsce (MEC) i krajach bałtyckich (Carat). W 2014 r. wydatki reklamowe Nivei w Polsce wyniosły 202 mln zł (dane cennikowe za Kantar Media).

Audytorem w tym konkursie były dwie firmy: Ebiquity i Stars.