M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Dwa brandy czekoladowe Coliana w jednej kampanii

Katarzyna Woźniak | 12 października 2015, 06:00

Goplana i Solidarność we wspólnej kampanii telewizyjnej, pierwszej od wielu lat.

Marki Goplana oraz Solidarność z portfolio Grupy Colian łączą swoje siły. W telewizji wystartowała kampania spotowa, w której promowane są flagowe produkty obu marek. O przejęciu FC Solidarność przez Grupę Colian informowaliśmy w serwisie MMP24 z 11 stycznia 2014 r.
Najnowsza kampania telewizyjna ma za zadanie poinformować konsumentów o połączeniu polskich tradycji cukierniczych: czekolady Goplana i nadzień Solidarności. Działania komunikacyjne bazują na trzech 15-s spotach, w których zaprezentowano poszczególne produkty powszechnie kojarzone z obiema markami. Reklamy Śliwki Nałęczowskiej, Czekoladek z Klasą z kremem pistacjowym oraz cukierków i czekolad Toffino tematycznie nawiązują do tradycji marek i emitowane są w stacjach ogólnopolskich.
Działania komunikacyjne marki, w późniejszych etapach obecne także w innych mediach, potrwają do końca roku.
Za kreację spotów odpowiada agencja reklamowa PZL. Zakupem mediów i przebiegiem kampanii zajął się dom mediowy UM (Universal McCann).