M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Herbapol podkreśla lokalność

Katarzyna Woźniak | 12 października 2015, 06:00

Firma kontynuuje ubiegłoroczne działania we współpracy z Tomaszem Jakubiakiem.

Powraca ubiegłoroczna kampania Herbapolu promująca linie dżemów, które stawiają na lokalne odmiany owoców. Działania wystartują 12 października. Otwiera je emisja 30-sek. spotu z udziałem ambasadora marki - Tomasza Jakubiaka. Komunikacja skupia się na podkreśleniu lokalności oraz odmianowości polskich owoców pochodzących od sprawdzonych i zaufanych dostawców Herbapolu.

Jednym z elementów kampanii jest obecność marki Herbapol w kuchni Dzień Dobry TVN. Tomek Jakubiak zaprezentuje widzom przepisy z wykorzystaniem dżemów i konfitur  Herbapol. Pierwsze wejście zaplanowano na 17 października.

Tegoroczna odsłona jest kontynuacją ubiegłorocznej kampanii "Przyjemność. Masz to w naturze”. Ponownie reżyserem spotów jest Toby Dye, za postprodukcję odpowiada studio Platige Image. Platformę komunikacji "Przyjemność. Masz to w naturze.” opracowała agencja reklamowa Lowe Warsaw. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom. Działania PR prowadzi agencja BrandLab.