Kraj

180hb + J. v. M. autorem kampanii Showroom na rynku niemieckim

Ruszyła kampania telewizyjna wspierająca serwis modowy w niemieckiej wersji.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F3GvqFsEtXOw%22%7D
Agencja 180heartbeats + Jung von Matt przygotowała telewizyjną kampanię serwisu Showroom, skupiającego wyselekcjonowane niezależne marki i projektantów mody. Kampania będzie prowadzona na rynku niemieckim w stacjach należących do ProSiebenSat.1. 

Pod koniec 2014 r. Showroom zdobył trzecie miejsce i milion euro do wydania na promocję na niemieckim rynku w konkursie Seven Ventures Pitch Day. Dzięki temu polski start-up może promować się za naszą zachodnią granicą.