M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Carlsberg i Okocim ruszają z aktywnościami przed Euro 2016

Maciej Burlikowski | 12 października 2015, 06:00

Konsumenci obu marek będą mogli wygrać bilety na piłkarskie mistrzostwa Europy we Francji, które rozpoczną się za osiem miesięcy.

Carlsberg Polska rozpoczął akcje promocyjne związane z przyszłorocznym turniejem piłkarskich mistrzostw Europy UEFA Euro 2016, które zostaną rozegrane od 10 czerwca do lipca przyszłego roku we Francji.

Carlsberg jest oficjalnym partnerem UEFA od Mistrzostw Europy w RFN w 1988 r. W Polsce turniej lokalnie wspiera także należąca do duńskiej grupy marka Okocim, która od września 2014 r. jest oficjalnym sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski. W obu promocjach dla konsumentów do wygrania są bilety na mecze Euro 2016 we Francji.

Konsumenci piwa Carlsberg będą mieć szanse co tydzień wylosować ekskluzywne pakiety VIP obejmujące, oprócz dwóch biletów na mecz ćwierćfinałowy Euro 2016, pełne zakwaterowanie, wyżywienie oraz przeloty w obie strony. Trzeba kupić specjalnie oznaczone opakowanie Carlsberga i wysyłać swoje zgłoszenie do loterii za pośrednictwem specjalnego formularza.

Z kolei marka Okocim przygotowała akcję #ZaWalkeDoKonca. Do wygrania w konkursie jest 25 podwójnych biletów na mecze Euro 2016 (do zdjęcia, na którym kibicuje się polskiej drużynie, trzeba dołączyć kod spod kapsla lub kluczyka promocyjnego opakowania piwa Okocim Jasne Pełne lub Okocim Mocne). Konkurs potrwa do 14 grudnia br.

Obie promocje obsługuje agencja promocyjno-reklamowa Smolar.