Zagranica

Koci koledż Whiskasa

Marka wystartowała w Wielkiej Brytanii z rozczulającą kampanią.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F7yGIybMcPyY%23t%3D11%22%7D
AMV BBDO we współpracy z Google, MediaComem i College Humor wystartowała z działaniami promocyjnymi na Wyspach, które mają swoje odsłony w mediach cyfrowych.
Pięć spotów przedstawia specjalną szkołę dla kociąt, która prezentowana jest jako uczelnia z tradycjami. W filmach oglądamy kocięta uczące się muzyki, biorące udział w zajęciach ze sztuk plastycznych i jako słuchacze wykładów. W kolejnych odsłonach filmów widzimy koty m.in. podczas aktywności sportowych. Wraz z kocimi słuchaczami oglądamy również wykład – sami również zostajemy pouczeni co do szkodliwości mleka krowiego, istoty dziennego nawodnienia kota czy benefitów z jego posiadania.

(Agency Spy)