Kraj

TicTac obniża rachunki o "piątkę"

Wystartowała akcja "Każda paka daje piątaka" - zakup opakowania cukierków upoważnia do zniżki u jednego z partnerów akcji.

TicTac obniża rachunki o "piątkę"
We wrześniu br. ruszyła promocja marki TicTac (Ferrero) pod hasłem “Każda paka daje piątaka”. Każde opakowanie promocyjne ma dawać konsumentom gwarancję zniżki w wysokości 5 zł przy zakupie u jednego z partnerów akcji: Rossmann, Cinema City i Sizeer, oraz przy doładowaniu i zakupie starterów w sieci komórkowej Play.

Aby skorzystać ze zniżki u jednego z partnerów, należy na stronie www.tictac.pl wpisać unikatowy kod znajdujący się pod wieczkiem opakowania promocyjnego cukierków. Po wpisaniu użytkownik otrzymuje SMS-a z kodem zniżkowym, który może zrealizować u wybranego partnera.
 
Promocja otrzyma promocyjne wsparcie w postaci wielokanałowej kampanii reklamowej w najpopularniejszych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych (m.in. TVP1, TVP2, TVN, Polsat), wybranych kanałach tematycznych TVN-u, Polsatu, Grupy ZPR oraz portalach informacyjnych i mediach społecznościowych. Dodatkowo w sklepach pojawią się specjalne ekspozytory i materiały POS. Kampania TicTac potrwa cztery miesiące.

Za kreację, produkcję i obsługę promocji odpowiada agencja Brandplace, za planowanie i zakup mediów dom mediowy Vizeum, a za działania w mediach społecznościowych agencja VML.