M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

180hb + J. v. M. odpowiada za promocję serialu "Zbrodnia"

Maciej Florek | 15 października 2015, 06:00

W telewizji AXN rusza drugi sezon tej produkcji.

Dziś w telewizji AXN odbędzie się premiera drugiego sezonu serialu "Zbrodnia”. Fabuła drugiego sezonu to adaptacja książki "W zamkniętym kręgu”, kolejnej części bestsellerowego cyklu szwedzkiej pisarki Viveki Sten.

Agencja interaktywna 180heartbeats + Jung von Matt w ramach działań promocyjnych serialu przygotowała stronę internetową https://wyscigi.axn.pl/, na której można wziąć udział w specjalnym konkursie. Analizując biorytmy przedstawiające kondycję koni, należy wytypować zwycięzcę gonitwy. O tym, który koń wygra wyścig, widzowie dowiedzą się dzisiaj o 21:00 podczas premiery pierwszego odcinka drugiego sezonu "Zbrodni”.

Na zwycięzców konkursu czekają nagrody w postaci perfum o nazwie "Zapach Zbrodni” stworzone w pracowni Mo61, kamery Go Pro Hero 4 silver, kosmetyczki plażowe, książka "W zamkniętym kręgu" oraz płyty DVD z serialem „Zbrodnia 1”.

Koncepcja konkursu i nagrody nawiązują tematycznie do wydarzeń, które poznamy już w pierwszym odcinku serialu. Działania promocyjne wspiera kampania prowadzona w mediach społecznościowych.