M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

S. Pellegrino z kampanią

Katarzyna Woźniak | 15 października 2015, 06:00

Marka wody mineralnej zachęca do celebracji przygotowania posiłków.

Na początku października w sprzedaży pojawiła się limitowana edycja wody S. Pellegrino (w Polsce dystrybutorem jest Nestle Waters Polska) - "Are You a real Foodie?”. Wraz ze startem kampanii pod tym samym hasłem marka zachęca prawdziwych smakoszy do wspólnego gotowania oraz celebracji sztuki kulinarnej we wszystkich jej przejawach.

San Pellegrino to marka o ponadstuletniej tradycji, której komunikacja odwołuje się do włoskiego stylu życia i kuchni włoskiej. Każdego roku marka przybliża konsumentom kulturę Italii. 


Woda w limitowanej serii "Are You a real Foodie?” będzie sprzedawana w butelkach o pojemności 1 l - PET do wyczerpania zapasów. Aktywności in-store obejmą największe polskie miasta i sieci handlowe, m.in.: Alma, Piotr i Paweł, E. Leclerc, Carrefour, Frisco. Działania w ramach aktywacji będą prowadzone również w kanale digital – 14.10 rusza kampania w Facebooku z cinemagraphem zachęcającym do dzielenia się kulinarną pasją i zasiadania do stołu z wodą S. Pellegrino. Za planowanie i zakup mediów w kampanii odpowiada dom mediowy MEC, autorem kreacji jest agencja Liquid, a działania z zakresu PR realizuje agencja TBWA PR.