M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

FilmBox promuje swoje programy poprzez działania ambientowe

Piotr Machul | 15 października 2015, 06:00

W planach kolejna akcja tego typu dla stacji Kino Polska Muzyka.

Spółka Kino Polska TV przygotowała działania ambientowe wspierające wybrane produkcje na antenach swoich stacji. Działania związane ze startem nowego sezonu serialu "Transporter" prowadzono na warszawskim Bemowie. Na klientów, którzy zamówili w aplikacji iTaxi specjalnie oznaczony samochód, czekały niespodzianki - w ramach promocji serialu kanał FilmBox Premium posyłał ich na kaskaderską jazdę "transporterowym" Audi A8. Partnerzy akcji to iTaxi.pl oraz diler Audi Rowiński-Waldemajer.
Działaniom ambientowym towarzyszy kampania w kanałach tematycznych Grupy Kino Polska (do której należy Filmbox International Ltd.), spoty radiowe w Zet Chilli i Zet Gold, reklama prasowa w TV-guide’ach ("Kropka TV", "To & Owo", "Super Express TV", "Gazeta Telewizyjna") oraz różnorodne formy reklamowe w portalu Filmweb.
Za strategię, kreacje reklamowe, planowanie i zakup mediów odpowiadał dział marketingu Kino Polska TV, przy akcji ambientowej wspierany przez agencję El Padre.
Akcja ambientowa stała się też elementem promocji serialu "Poirot" na antenie kanału FilmBox. Działania prowadzone były w centrum Warszawy i stylistyką nawiązywały do charakteru serialu. Aktor i iluzjonista Wojciech Rotowski prezentował przypadkowym przechodniom prostą sztuczkę magiczną, jednocześnie podrzucając im srebrny zegarek i wrabiając przechodniów w kradzież. W finale uczestnik dowiadywał się, że jest to akcja związana z serialem.
Akcję również przygotował dział marketingu Kino Polska TV we współpracy z El Padre.
Nadawca zapowiada, że w najbliższych tygodniach ruszy akcja promująca związana z Kino Polska Muzyka. Firma nie ujawnia szczegółów planowanych działań.