Zagranica

Tommy John z myślą o zdrowiu i komforcie mężczyzn

W Australii startuje kampania autorstwa Preacher poświęcona wsparciu prozdrowotnej bielizny.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FGYOGFaIC3co%22%7D
W Australii wystartowała kampania marki TommyJohn – producenta specjalnej bielizny dla mężczyzn, która ma zapewnić komfort i bezpieczeństwo męskich organów płciowych. Spot z humorem prezentuje mężczyzn, którzy w ciągu dnia męczą się w bieliźnie, która powoduje u nich dyskomfort.
Twórcy reklamy z satysfakcją odnotowali pochwalne opinie na temat kreacji zamieszczone w Twitterze klienta. 

(Agency Spy)