M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Na Wyspach startuje konkurencja dla Apple i Spotify

Katarzyna Woźniak | 15 października 2015, 06:00

Electric Jukebox chce rozgościć się w brytyjskich salonach za 180 funtów rocznie.

Na Wyspach wystartowała nowa usługa streamingu muzycznego Electric Jukebox, która ma stanowić konkurencję dla Spotify i usług Apple. Wśród ambasadorów marki znaleźli się Robbie Williams, Sheryl Cole i Stepher Fry. Właśnie wystartowała kampania na terenie Wielkiej Brytanii.
Nowa usługa muzycznego streamingu różni się nieco od pozostałych. Specjalne urządzenie działa jak dekoder, podłącza się go w salonie, obsługuje za pomocą pilota. W odróżnieniu od Apple Music, Spotify czy Deezera użytkownicy nie potrzebują do obsługi nowości urządzenia mobilnego. Electric Jukebox jest oparty na działaniu sprzętu telewizyjnego, działa dzięki złączu HDMI w telewizorze. Aby uniknąć kłopotu płacenia co miesiąc w punktach sprzedaży abonamentu - mogą opłacić do na cały rok z góry w wysokości 180 funtów. To kwota za korzystanie z "nieograniczonego streamingu". Dla porównania: subskrypcja Spotify kosztuje 120 funtów rocznie i daje możliwość korzystania ze streamingu na różnych urządzeniach. Electric Jukebox działa tylko na telewizorach.
Walorem nowej usługi ma być to, że korzysta zeń cała rodzina, a podłączenie usługi nie wymaga podpisywania umowy.
Dla użytkownmików, którzy nie chcą płacić abonamentu, istnieje również inna opcja -  można z niej skorzystać w zamian za słuchanie reklam. Ambasadorzy marki (piosenkarze) przygotowują specjalne mixtape'y na potrzeby promocji nowej marki.

(Marketing Magazine)