M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Gong i Value Media reklamują sklep zoologiczny Fera.pl

Maciej Florek | 15 października 2015, 06:00

Kampania przypomina nadchodzące wybory parlamentarne. Do wyboru są jednak psy i koty.

Wystartowała kampania przygotowana przez agencje Gong i Value Media dla online'owego sklepu zoologicznego Fera.pl. Agencje przygotowały wybory parlamentarne, ale w nieco innej postaci - do parlamentu "domowego”. W tych wyborach startują tylko dwie partie - Zjednoczona Partia Psów i Domowy Ruch Kotów.

Osoby głosujące mogą wygrać "dietę na kadencję” w postaci comiesięcznego bonu o wartości 150 zł na zakupy w Fera.pl przez rok. Codziennie do wygrania są też bony na zakupy o wartości 50 zł. Głosy można oddawać przez internet na specjalnie przygotowanej platformie - www.psyczykoty.pl.

Całą kampanię można śledzić w największych portalach, m.in. Wp.pl, gazeta.pl, w serwisach społecznościowych. Akcja potrwa do 25 października.