Kraj

Otodom "adresuje marzenia"

Ruszyła kampania serwisu ogłoszeń nieruchomości.

Otodom "adresuje marzenia"
Serwis ogłoszeń nieruchomości Otodom.pl, należący do południowoafrykańskiego holdingu Naspers (właściciela Allegro.pl), rozpoczyna kampanię wizerunkową w sieci. Marka prezentuje swoje nowe oblicze i odwołuje się do emocji towarzyszących poszukiwaniom wymarzonego domu lub mieszkania.

Kreacje będą pojawiać się od połowy października we wszystkich największych serwisach internetowych oraz serwisach tematycznych. Towarzyszyć jej będą formaty przygotowane specjalnie na ekrany mobile, ponieważ to właśnie z nich pochodzi jedna trzecia ruchu w serwisie.
 
Kreacje przygotowała agencja Opcom, a za zakup mediów odpowiada Universal McCann.
 
Otodom zaprezentował w lipcu tego roku zupełnie nową, przebudowaną wersję serwisu. Sercem jego strony głównej jest wyszukiwarka, i to właśnie ten charakterystyczny, zielony element jest centralnym punktem każdej kreacji. Towarzyszą mu zdjęcia ilustrujące marzenia o ”przytulnym salonie”, ”czarodziejskim ogrodzie” czy ”dzielnicy z duszą”.