Grupa PZU organizuje loterię, w której do wygrania będzie 12 samochodów Opel Mokka Enjoy i 360 rowerów Romet Angel 28″. Łączna wartość puli nagród wynosi 1,02 mln zł. Loteria potrwa trzy miesiące (zgłoszenia do 8 stycznia przyszłego roku), a mogą wziąć w niej udział wszyscy klienci największego w kraju ubezpieczyciela, którzy posiadają aktualną polisę OC w PZU.
Ponadto w ramach oferty specjalnej posiadacze ubezpieczenia OC w PZU do końca stycznia będą mogli tankować taniej (o 10 groszy mniej za każdy litr paliwa) na stacjach Lotos i Lotos Optima.
Loterii będzie towarzyszyć kampania reklamowa w telewizji, radiu i w internecie. Akcja będzie promowana także w oddziałach PZU, u agentów oraz w kanale directmarketingowym do klientów PZU. Od listopada na dedykowanej stronie loterii www.loteriapzu.pl dostępna będzie gra, w której po zeskanowaniu twarzy uczestnicy dowiedzą się, jakim są typem kierowcy. Aplikacja zrobi użytkownikowi zdjęcia podczas wyświetlania filmu z różnymi sytuacjami na drodze.
Za działania ATL odpowiada agencja DDB &t Tribal, za działania digital agencja VML. Media zakupił Starlink. Organizatorem loterii oraz działań trade i directmarketingowych jest Data Solutions.