Kraj

Marka Dilmah sponsorem programu "Kawa czy herbata?" w TVP1

Firma Gourmet Foods, konfekcjonująca herbatę Dilmah, rozpoczęła kilkumiesięczny sponsoring programu "Kawa czy herbata?" w TVP1. W copiątkowym porannym programie ma...

Firma Gourmet Foods, konfekcjonująca herbatę Dilmah, rozpoczęła kilkumiesięczny sponsoring programu “Kawa czy herbata?” w TVP1. W copiątkowym porannym programie ma kilkuminutowy kącik prowadzony pod hasłem “Szkoła Herbaty”, gdzie goście opowiadają o zwyczajach parzenia herbaty, historii herbaty, jej specyfice itp. Dilmah będzie sponsorem tego programu do czerwca przyszłego roku. W ciągu najbliższych tygodni firma zamierza zwiększyć portfolio herbat konsumenckich Dilmah o nowe smaki. W październiku rozpocznie sprzedaż zestawów świątecznych Dilmah, a także promocyjnych zestawów Ceylon Gold z kubkiem. Na przyszły rok planowane jest wprowadzenie szerokiej gamy nowych produktów. Firma zamierza także rozwijać sieć tea barów. Pokazowy działa w Warszawie, przy ulicy Kopernika, obok sklepu firmowego. Kolejny otwarto w warszawskim hotelu Marriott. Zdaniem Danuty Baprawskiej, odpowiedzialnej za marketing herbat w Gourmet Foods, sprzedaż herbat Dilmah zanotowała blisko 50-proc. wzrost w ciągu ostatnich dwunastu miesięcy w stosunku do analogicznego poprzedniego okresu. (MKS)