W Wielkiej Brytanii wystartowała kampania marki Peugeot pod hasłem “Push the limits”. Jej bohaterami są właściciel samochodu, który, wioząc na siedzeniu małpkę, uczestniczy w ulicznym pościgu. Kolejne kadry filmu odkrywają, że kierowca samochodu nie tyle załatwia porachunki – niektórym po prostu chce zadziałać na nerwy, żeby sprawdzić możliwości swojego samochodu. Spot ma podkreślać szybkość, zwrotność samochodu i jego niezawodność nawet wówczas, gdy przyjdzie mu latać. Spot został wyprodukowany przez BETC Paris i promuje model 308GTI. Małpka, która towarzyszy kierowcy, to etatowy hollywoodzki aktor Crystal. Ma na koncie role w “Nocy w muzeum” czy “Kac Vegas”. Spot będzie emitowany w telewizjach we Włoszech, w Hiszpanii i Niemczech, ale nie w Wielkiej Brytanii. W pozostałych krajach Europy marketer chce skupić się na social mediach.
(Campaign)