Zagranica

Peugeot startuje z globalną kampanią "Push the limits"

W roli głównej wystąpiła małpiatka jako pasażer.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F0yl8KOIRt1g%22%7D
W Wielkiej Brytanii wystartowała kampania marki Peugeot pod hasłem “Push the limits”. Jej bohaterami są właściciel samochodu, który, wioząc na siedzeniu małpkę, uczestniczy w ulicznym pościgu. Kolejne kadry filmu odkrywają, że kierowca samochodu nie tyle załatwia porachunki – niektórym po prostu chce zadziałać na nerwy, żeby sprawdzić możliwości swojego samochodu. Spot ma podkreślać szybkość, zwrotność samochodu i jego niezawodność nawet wówczas, gdy przyjdzie mu latać. Spot został wyprodukowany przez BETC Paris i promuje model 308GTI. Małpka, która towarzyszy kierowcy, to etatowy hollywoodzki aktor Crystal. Ma na koncie role w “Nocy w muzeum” czy “Kac Vegas”. Spot będzie emitowany w telewizjach we Włoszech, w Hiszpanii i Niemczech, ale nie w Wielkiej Brytanii. W pozostałych krajach Europy marketer chce skupić się na social mediach.

(Campaign)