Zagranica

Heinz wymienia opakowania ketchupu, wraca do dawnych wzorów

Firma Heinz zdecydowała się wymienić plastikowe butelki ketchupu na opakowania typu top-down pozwalające ustawić produkt na nakrętce, które designem przypominają...

Firma Heinz zdecydowała się wymienić plastikowe butelki ketchupu na opakowania typu top-down pozwalające ustawić produkt na nakrętce, które designem przypominają dawne, szklane butelki, w których produkt kiedyś był sprzedawany. Nowe opakowanie jest symbolicznym powrotem do wcześniejszych szklanych butelek Heinza. Nowy produkt będzie promowany w TV przy okazji sponsoringu serialu “Emmerdale” z gatunku oper mydlanych. Producent zamierza także wydzielić część pieniędzy na działania promocyjne z budżetu marketingowego szacowanego na 10,2 mln funtów na ten rok. W nowym opakowaniu pojawią się wszystkie warianty ketchupu Heinz. Nowe opakowania zadebiutowały jako test latem br. Wprowadzono je wyłącznie w wariancie 570 g. W tradycyjnych szklanych butelkach nadal będą sprzedawane ketchupy o pojemności 342 g, które kupuje 10 proc. konsumentów. W pierwszych miesiącach br. Heinz rozszerzył portfolio produktów, wprowadzając odmianę ketchupów curry i chilli zgodnie z rosnącymi wymaganiami konsumentów odnośnie do produktów typu etnicznego. (“BrandRepublic”)

Tagi