W drodze przetargu Idea Bank zamierza wyłonić firmę, która będzie odpowiadać za prowadzenie działań sprzedażowych w internecie. Zadaniem wybranej firmy będzie bieżące zarządzanie aktywnościami sprzedażowymi banku dla wszystkich oferowanych przez niego produktów. Przetarg obejmuje obszary biddable media oraz standardowe działania performance prowadzone w serwisach horyzontalnych oraz w sieciach afiliacyjnych.
Do tej pory od kwietnia 2013 r. zajmowały się nimi Sales & More oraz Codemedia.
Bank zaprosił do udziału w konkursie kilka firm, pięciu oferentów potwierdziło chęć uczestnictwa. Wśród nich znalazły się wspomniane dwie agencje, które do tej pory współpracowały z bankiem, a także MEC, iProspect oraz firma, która poprosiła o anonimowość. Rozstrzygnięcie przetargu będzie miało miejsce w połowie listopada br.
Wybrana agencja rozpocznie działania z początkiem 2016 r., a jej współpraca z Idea Bankiem potrwa minimum rok.
O rozpisaniu tego przetargu informowaliśmy w MMP24 z dnia 13 października br.