M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

K2 odpowiada za kreację kampanii "Wybory bez barier"

Tomasz Wygnański | 20 października 2015, 06:00

Akcja ma zachęcić wyborców z niepełnosprawnością do udziału w zbliżających się wyborach parlamentarnych.

Trwa kampania społeczna Stowarzyszenia Przyjaciół Integracji "Wybory bez barier".  Prowadzona jest na antenach największych stacji radiowych i telewizyjnych. Komunikacja ma zachęcić wyborców z niepełnosprawnością do udziału w zbliżających się wyborach parlamentarnych 25 października br. Hasło przewodnie kampanii brzmi: "5 milionów głosów może zmienić wszystko".

Kampania ma charakter ogólnopolski. W ramach kampanii przygotowano: dwa spoty radiowe oraz dwa spoty telewizyjne (15- i 30-sek.). Spoty będą emitowane na antenach największych stacji radiowych (PR1, RMF, RMF Maxxx, Radio Zet oraz stacjach regionalnych m.in. z sieci RMF Maxxx) i telewizyjnych (kanały Telewizji Polskiej, stacje Grupy Polsat m.in. TV4, Polsat News, Polsat Cafe, Polsat 2 oraz Superstacja i kanały NBC Universal).

Agencja K2 odpowiada za koncepcję kreatywną kampanii „Wybory bez barier” oraz nadzór produkcyjny nad spotami, które zrealizowane zostały przy współpracy ze studiem produkcyjnym Artcore.

Dodatkowo na kanale Integracja.tv w serwisie oraz stronie internetowej www.wyborybezbarier.org opublikowano animacje instruktażowe, których celem jest poinformowanie wyborców z niepełnosprawnością o dostępnych alternatywnych metodach głosowania i udogodnieniach w lokalach wyborczych. Za realizację animacji odpowiada Explain Visually.

Planowanie i zakup mediów powierzono domowi mediowemu Effective Media.

Kampania "Wybory bez barier" jest finansowana ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , ,