Kraj

Do zespołu Lemon Sky JWT dołączyli Anita Kotlińska i Adam Kaczanowski

Agencja zatrudnia dwie osoby na stanowiska head of creative team.

Anita Kotlińska w Lemon Sky J. Walter Thompson Poland objęła stanowisko head of creative team, tworząc jednocześnie team kreatywny wraz z Michałem Włodarczykiem, copywriterem. Kotlińska ma ponad 13 lat doświadczenia jako art director, które zdobywała w agencjach AdFabrika FCB (obecnie FCB Warsaw), BBDO, TBWA, Idealiści. Poprzednio pracowała również jako dyrektor kreatywna w agencji Newport. Do jej klientów należeli m.in.: Axa, BOŚ Bank, Deutsche Bank, Urząd Miasta Krakowa.

Adam Kaczanowski objął stanowisko head of creative team. W branży reklamowej od 2000 r. Przez 12 lat pracował w Just, przechodząc szczeble kariery od copywritera, poprzez stanowisko seniorskie, aż do dyrektora kreatywnego. Tworzył kampanie dla marek: Energa, Volkswagen, Warka, miasto Poznań, BZ WBK.