M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wystartowała czterowymiarowa kampania Toyoty

Maciej Florek | 21 października 2015, 06:00

Działania zaplanowano na sześć tygodni.

Ruszyła kinowa kampania marki samochodowej Toyota. W Cinema City Arkadia, Bonarka i Felicity emitowane są czterowymiarowe spoty w formacie 4DX. Dodatkowo we wszystkich pozostałych lokalizacjach sieci Cinema City trwa projekcja 30-sekundowych spotów 2D w bloku specjalnym oraz działania off-screen, takie jak zsynchronizowane animacje na plazmach i digital poster boxach (ekranach umieszczonych w holach kinowych).

Kampania potrwa sześć tygodni.

Za kreację spotu odpowiada agencja Saatchi & Saatchi. Media zakupił dom mediowy PHD Media Direction. Działania w kinach koordynuje New Age Media.

Kampania prowadzona jest również w telewizji, radiu i internecie.

Czytaj więcej na temat: , , , ,