M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Antyradio wystartowało z "badaniami przedwyborczymi"

Katarzyna Woźniak | 21 października 2015, 06:00

Stacja Eurozetu organizuje akcję społeczną, której celem jest propagowanie diagnostyki nowotworowej.

"Jedyne wiarygodne badania przedwyborcze” to hasło akcji społecznej Antyradia (Eurozet), której celem jest propagowanie diagnostyki nowotworowej. Jej partnerami są zespół Chemia, Fundacja Rak’n’Roll oraz Hard Rock Cafe.

W najgorętszym okresie przedwyborczym, na ulice największych polskich miast ruszyły pielęgniarki w kitlach Antyradia, zachęcając do przedwyborczych badań piersi i prostaty. Akcję zainaugurowano w Warszawie. Kolejne agitacje odbywają się w Katowicach, we Wrocławiu, w Trójmieście, Poznaniu, Łodzi i Krakowie. Do diagnostyki nowotworowej na antenie zachęcają też znani polscy rockmani.

Każdy, kto dostarczy do Antyradia potwierdzenie przeprowadzenia badań, otrzyma płyty i gadżety grupy Chemia. Będzie też mógł wziąć udział w specjalnym koncercie zespołu, 3 listopada w Hard Rock Cafe w Warszawie.

Akcja "Badań przedwyborczych" ruszyła 15 października i potrwa do wyborów.
To kolejna społeczna akcja przeprowadzona przez Antyradio. W akcji "Przeżyj własną śmierć” przybliżało społeczeństwu polskiemu problematykę transplantologii.


Czytaj więcej na temat: , ,