M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Siódma edycja FMZ

( red. ) | 21 października 2015, 06:00

W dniach 4-5 listopada odbędzie się w Warszawie siódma edycja Forum Marketingu Zintegrowanego organizowanego przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu.

Tegoroczna edycja Forum odbędzie się pod hasłem "Najlepsze case'y na rynku, czyli jak prowadzić efektywne
działania marketingowe w dekadzie nowych mediów".  Forum jest platformą, na której prezentowane są najlepsze polskie kampanie marketingu 360 stopni. W tym roku po raz pierwszy powołana została Rada Programowa FMZ. W jej skład weszli specjaliści branży, którzy dokonali selekcji najlepszych case’ów ostatnich miesięcy, tworząc w ten sposób program Forum. Na czele rady programowej stanęła Magdalena Czaja, współzałożycielka i przewodnicząca rady nadzorczej San Markos.
Podczas FMZ podzielonego na pięć bloków tematycznych zaprezentowane zostaną marki takie jak: Millward Brown,
DEM'a, Content King, kredki Bambino, Biuro Podróży Reklamy, Whirlpool, Albedo Marketing, Lotte Wedel, Gerber, Unique One, AmRest, Księgarnia Bonito, Grupa Adweb, Insignia, K2, PGE, BSH, P4, Plej, PZU, VML, ING, Poczta Polska.
Więcej informacji na www.polskimarketing.pl oraz www.facebook.com/Polskie.Stowarzyszenie.Marketingu.SMB?ref=hl.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,