M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

FCB Warsaw z rozczulającą kampanią dla marki NaTurek

Katarzyna Woźniak | 21 października 2015, 06:00

Wystartowała kampania rebrandingowa marki.

Bongrain Polska, właściciel marki Turek, zaprezentował nową odsłonę swojej marki NaTurek. W najnowszej kampanii autorstwa agencji FCB Warsaw marka sięga do historii o pozyskiwaniu najlepszego mleka z rodzinnych gospodarstw.
Głównym komunikatem kampanii jest to, że w rodzinnych gospodarstwach (z których marka pozyskuje mleko) wszyscy członkowie rodziny dbają o siebie nawzajem oraz troszczą się o swoje zwierzęta. To ma sprawiać, że mleko jest pełnowartościowe.
Nowe logo marki ma podkreślać emocjonalny, rodzinny i naturalny charakter marki. Zmieniło się także opakowanie serów. Marka postawiła na szczególną ekspozycję serów camembert, które w spocie są również "bohaterami". Należąca do francuskiej Grupy Bongrain Mleczarnia Turek ma jeszcze w portfolio m.in. takie marki jak Tartare i Sekret Mnicha. 
Za ideę kreatywną i realizację kampanii, prowadzonej w telewizji i internecie odpowiada agencja FCB Warsaw, która rozpoczęła współpracę z Bongrain Polska w wyniku wygranego przetargu. 
Kampania obejmie działania wielokanałowe: wsparcia w internecie w postaci nowej, angażującej strony WWW, a także aktywności w mediach społecznościowych, takich jak: Facebook, YouTube i Instagram. W sklepach marka NaTurek otrzyma silne wsparcie materiałami POS.

Spoty reklamowe wyprodukowane zostały przez Papaya Films.
Za reżyserię odpowiada Laurentius Emmelmann, autorem zdjęć jest Jakub Kijowski. Za zakup mediów na potrzeby kampanii odpowiada SMG.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , ,